Thursday, April 17, 2008

痛苦的日子已过...

终于,为你哭, 为你笑的日子都过了。
以后,我只会为自己哭, 为自己笑,
不再为任何人。
这是我对自己的承诺。
所以你所做的一切已经不能再左右我的情感。
甚至是你的伤害也不足以使我掉下我的泪。
从今以后,我的泪只为我自己流。
我 、已 、经 、忘 、记 、你 、了!!!
虽然过程很痛心、很难受,
但我已经做到了。
如今,你犹如模糊的记忆,
正慢慢地从我的脑海中消失。
你已变成一个回忆。
谢谢你的出现,因为你让我快乐过。
真的衷心地谢谢你,因为你让我忘记你。

1 comment:

浪 客 R.L. said...

erm.. eh hem.. after read what you write, i only feel like wana say one thing.. take care k? ^^ be happy as wad u said u wana be.

But just tat no nid push urself too hard to d wall, you can stil sad and happy for some1 else, becuz only like tis u can enjoy ur life to d fullest. only when u dare to take all the hurt for smtg important or previous in ur life..

wish u all da best, smile smile smile ^^

Photo Album

Welcome to My Blog

Welcome to My Blog
Everyday is A Beautiful Day