Wednesday, July 30, 2008

我 拒 绝 了。。。。。

我到最后还是拒绝了那个人。
原因没有别的。
就是我不想因为想恋爱而谈恋爱。
对我而言,感情最重要的是感觉。
我对他没有那种感觉。
与其骗自己和骗他,我选择了拒绝。

连续几天,他都对我发简讯,
就是因为他的太积极而让我感到害怕。
所以我选择不回他的简讯。
我知道这样子很可恶,
但我还是叫他不要浪费时间在我的身上。
这样,我反而觉得轻松的多。

So now, I will dedicate my time to studies.. and nothing else....

2 comments:

ZS said...

wa....hope u can find some1 who u reli like..=D

浪 客 R.L. said...

take care kay? im proud of ur decision for not loving sm1 cuz of wana to have a love. Just that its not ur fault oh, 感情的事,没有对错的,要快乐哦!!^^

Photo Album

Welcome to My Blog

Welcome to My Blog
Everyday is A Beautiful Day